Якщо ви помітили помилку в тексті, будь ласка виділить її мишею і натисніть CTRL+ENTER Також ми будемо дуже вдячні Вам за підтримку нашого проекту і його додавання в будь-яку популярну соціальну мережу, представлену нижче
Код для вставки нашого посилання на сайт або блог можна узяти ТУТ
Пошук від


Київ у період промислового капіталізму (60—90-ті роки XIX століття)

як київська громадськість висловила своє невдоволення його зовнішнім виглядом.
За проектом архітектора Г. П. Бойцова та інженера В. В. Городецького в 1898 - 1900 pp. у місті був споруджений будинок художньо-промислового і наукового музею (нині Музей українського мистецтва).
Фасад будинку виконано в старогрецькому стилі. В жодній із будівель ми не знайдемо навіть елементів української національної архітектури. І в цьому виявлялась русифікаторська політика царизму.

Незважаючи на всі перешкоди, друга половина XIX століття ознаменувалася значним піднесенням в усіх галузях української культури, викликаним розвитком прогресивного на той час капіталістичного ладу, формуванням української буржуазної нації, посиленням революційного та національно-визвольного рухів. Царизм жорстоко переслідував українську мову, літературу, театр, музику, а експлуататорські класи, «свої» й «чужі», всіляко гальмували становлення демократичних і соціалістичних елементів в українській національній культурі. Але українські митці були не одинокі. Рік у рік міцніли їх творчі взаємозв'язки з передовими діячами демократичної російської культури, культури Чернишевського і Добролюбова, Салтикова-Щедріна і Толстого, Римського-Корсакова і Чайковського, Крамського і Рєпіна, Плеханова і Леніна. Спільними зусиллями кращих представників усіх народів Російської імперії, в т. ч. українського, створювалася демократична культура трудящих мас. І в цю справу певний вклад внесли видатні діячі української науки, літератури, мистецтва, що жили й працювали в Києві.


Київ